arzucev

arzucev
arzucev
1 Takip Ettiklerim
1 Takipçilerim
Tüm Bloglarım
Takipçilerim (1)
hayal2000

YUMURTA SALATASI

Özellikle pazar kahvaltıları için çok güzel oluyor.Sıcaklarda bile o yumurta kokusu olmadan rahatlıkla yenilebiliyor.Benden söylemesiMALZEMELER4...

Devamı

KUMPİR

Selam ne zamandır doğru dürüst vakit ayıramıyordum bloğuma.Malum yaz sezonu gelen giden derken bir türlü...

Devamı

TAVUK GÖĞSÜ

MALZEMELER1 kg. süt2 yemek kaşığı nışasta2 yemek kaşığı un1 su bardağı şekervanilya150 gr. tavuk göğüs...

Devamı

EKMEK PİZZASI

Evde epey bir bayat ekmek birikmişti.Aklıma çok pratik olan bu küçük pizzalar geldi.İyikide yapmışım hemen...

Devamı

SELAM

Uzun bir tatilden sonra işte burdayım.Bloğumu ne kadar özlemişim ahh ahh !yanlız bir sorunum var...

Devamı

ELMALI POĞAÇA

Artık elmanın son demlerini yaşıyoruz.Bikere daha elmalı poğaça yapayım dedim.Çok hafif ve güzel oluyor.Ailecek severek...

Devamı

BİSKÜVİ PASTASI

Ben bugünlerde habire pastalara takmış durumdayım nedense.Gözüme bisküviler ilişince dayanamadım herkesin genelde bildiği bu klasik...

Devamı

HAVUÇLU PASTA

Ne zamandır bloğa pek vakit ayıramadım.Malum izmir sıcak deniz mevsimi epeydir açık buralarda sağolsun çocuklar...

Devamı

FIRINDA MÜCVER

Bu sefer fırında olanını denemek istedim.Kızartmaya nispeten bu çok hafif oldu.Tadıda hem mücver hemde tuzlu...

Devamı

ZEYTİN ADAM POĞAÇASI

Valla bu adı ben uydurdum.Kızım yesin diye böyle sevimli figürler yapmaya çalışıyorum.Bayağıda işe yarıyor doğrusu.İşte...

Devamı

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

19 Mayıs 1919 Mustafa Kemal Paşa’nın Samsun’a geldiği gündür. Ulusal bayram günümüzdür. Her yıl 19...

Devamı

FIRINDA PATLICAN KABAK DOLMA

Bu sefer patlıcanla kabağı karışık yapayım dedim.Dolma sayesinde çocuklar kabak yiyebiliyorlar.MALZEMELERYarım kg.patlıcanyarım kg. kabak(girit kabağı...

Devamı

PORTAKALLI KEK

Şu portakalın herşeyi çok güzel oluyor.Bence muhteşem bir meyve.Kek pişerken o kokusu bütün mutfağı dolduruyor.MALZEMELER3...

Devamı

SANDALDA SALATA

Yemekteyizde görüp bir türlü fırsat bulup yapamadığım sandal salatalarımı nihayet yapma fırsatım oldu.Görüntü süper oldu...

Devamı

FİNCANDA KEK

Hep nasıl olur acaba demiştim.Denemeye karar verdim.İyikide yapmışım valla.Çok güzel oldular.Kalan son bir tane kekimin...

Devamı

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

8 SENEDİR ANNELER GÜNÜNÜ HEP BURUK KUTLARIM.ÇÜNKÜ ANNECİĞİMİ 8 YIL ÖNCE KAYBETTİM.ONA OLAN ÖZLEMİMİ KELİMELERLE...

Devamı

ZEYTİNYAĞLI PIRASA

Kışın hep kıymalısını yapmıştım.Ama yazın z.yağlısı çok daha güzel oluyor doğrusu.MALZEMELER1 kg.pırasa2 tane havuç1 fincan...

Devamı

RADİKA SALATASI

Evet ! işte yine bir ege salatası olan radika.Şu otlardan bir türlü vazgeçemem okadar...

Devamı

Yazı

BICIRIĞIN TENCERESİ

Devamı

Yazı

Sevgili arkadaşım http://missgibi.blogcu.com bütün arkadaşlarına bu ödülü verdi.Gerçekten çok güzel oluyormuş ödül sahibi olmak.Burdan...

Devamı

HİNDİSTAN CEVİZLİ ÇUKULATALI MUFFİN

Ani gelen misafirler oldu.İçinde iki tanede hamile vardı.Yani anlayacağınız şu aralar tatlı krizindeler.Yaptığım bu muffinler...

Devamı

FELLAH KÖFTESİ

Tarif emine bederden.Geçen tv. kanallarını dolaşırken fellah köftesi yapıyordu çok hoşuma gitti,iştah kabartan bir görünümü...

Devamı

ENGİNARLI İÇ BAKLA

Ne güzel yaz geldi artık sevdiğim bütün yaz sebzelerini pişirmek ayrı bir keyifMALZEMELER3tane iri enginar1...

Devamı

ELMA ŞEKERİ

Bugün çocukluğuma sanki geri dönmüş gibiyim.Nette dolaşırken şebnemin atölyesinde elma şekerlerini gördüm.Akşam saat 11 gibiydi...

Devamı

DUYARLI OLMAK

ARKADAŞLAR MÜNKÜN OLDUĞUNCA HERKESE YOLLAMAYA ÇALIŞALIM LÜTFEN.DÜŞÜNSENİZE AYNI DURUMDA BİZ OLSAK NE YAPARDIK. Yukarıda resmi...

Devamı

TAVA PİZZA

Pizza sevmeyen varmıdır? hiç zannetmiyorum hele bizim evde çocuklara hergün pişir hiç bıkmadan yerler.Şöyle değişik...

Devamı

İZMİRİM

İZMİRİMTürkiye’den sıkıldığım zaman İzmir’e giderim ben.Simite gevrek deriz biz...Çekirdeğe çiğdem.Kordon elektrik aleti değildir.Kumru da kuş...

Devamı

HÜNKAR BEĞENDİ

Ben hep kırmızı etle yapardım.zaten öylede olur ya .ama bu sefer tavukla denedim gayette güzel...

Devamı

DENİZ BÖRÜLCESİ

Egeye özgü özellikle izmirde sürekli bulunan çok lezzetli bir salatadır.Gerçi ayıklaması biraz zahmetli olsada inanın...

Devamı

KADIN BUDU KÖFTE

Yine köfte valla bu çocuklar yüzünden sık sık köfte yapmak durumunda kalıyorum.Artık ne çeşit yapacağımı...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !